woensdag 24 december 2014

Het einde. Een sluimerend bestaan.

Deze nacht dacht ik er aan mijn blog te stoppen.  Het definitieve einde, zo dacht ik.  Deze morgen denk ik wat helderder.  Stoppen zal ik niet doen.  Wel zal ik het rustiger aan doen.  Slechts af en toe zal ik een stukje plaatsen.  Niet op regelmatige tijden.  Onregelmatigheid zal vanaf heden mijn blog domineren.
 
Ik ben niet weg.  Heel af en toe zal ik mijn hoofd opsteken.  Mijn vingertje.  Dat zal ik doen.  Dat zal ik blijven doen.
 
Vanaf heden gaat mijn blog sluimeren.  Een sluimerend bestaan zal mijn blog leiden.  Ik had mijn blog kunnen wissen.  Van het internet weghalen.  Maar dat doe ik niet.  Heel bewust.  Want ik wil blijven schrijven.  Omdat enkel wie schrijft ook blijft.
 
Tot weldra dus.  Wanneer precies? Ik weet het niet.  Ik kan enkel zeggen of vragen, blijf mij volgen.  Spring af en toe eens binnen om te kijken of ik mijn blog gevoed heb.
 
Sjalom.

Filmpje:
The Doors – The end (live).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten